חיים אוסדון

דוד חיים הינה דמות ילדים אהובה ומצחיקה שחרטה על דגלה העברת מסרים חינוכיים מובילים כגון: זהירות בדרכים, איכות הסביבה, אהבה לבעלי חיים, כבוד לשונה ועוד.. והכל בדרכו המצחיקה והמיוחדת של דוד חיים.
בתור ילד היה דוד חיים הליצן של הכיתה, אך תמיד שמר על ציונים גבוהים לצד ההומור, דבר שמאוד מזכיר את דמותו כיום, מצחיק אך בעל ערכים. את הקריירה התחיל דוד חיים כמו רבים וטובים בצוותי הבידור של אילת ומשם המשיך את דרכו במרכז הארץ כליצן תחת השם "חיים הליצן". "חיים הליצן" היה ליצן מוערך ופורץ דרך שבידר מאות אלפי ילדים במהלך 15 שנות קיומו, לצד הופעות בימי הולדת כיכב "חיים הליצן" בתכניות טלוויזיה שונות ואף פרץ לתודעה כששבר שיא גינס והיה הראשון להיכנס לתוך בלון.
לפני כחמש שנים המציא חיים את עצמו מחדש ויצר את הדמות "דוד חיים", דמות רעננה ומיוחדת שסיפקה להורים פתרון איכותי לשעות הפנאי ולילדים תוכן מצחיק ומעניין.
במהלך חמש השנים האחרונות "דוד חיים" היה מהאמנים הפעילים בישראל על הבמה ועל המרקע. הרפרטואר מסך שלו כלל הספק מטורף של שני DVD מצליחים במיוחד, ששברו את כל שיאי המכירות, שלוש סדרות מצליחות ב"YES", עוד DVD של הפקת הקיץ של ישרוטל. גם על הבמה דוד חיים לא נח והשתתף בשתי הצגות בכיכובו, פעמיים השתתף בהפקת "מותק של פסטיבל", פעמיים "גיבורי האור" והשנה השתתף בהפקת "הגיבורים".
בשטח במהלך חמש השנים האחרונות "חרש" "דוד חיים" את הארץ במופע הבמה שלו שהוא שילוב של סטנד אפ ובידור לילדים.

דוד חיים

דוד חיים

אמנים נוספים