SPY פסטיגל- יצא לדרך...

ב - 12/9/2012, התקיימה הפרזנטציה של פסטיגל 2012 - SPY פסטיגל, באולפני הרצליה מול מאות אנשים, כלי תקשורת ועוד. מופע מקוצר ומרהיב שנתן טעימה ממה שמחכה לנו בחנוכה. השחקנים, הזמרים, הרקדנים, הברייקרים, הפרקורים... כולם על הבמה, שרו, שיחקו, ריגשו והצחיקו.
סיפור סוחף על סוכנים חשאיים שמנסים להציל את העולם מד"ר רשע.... אלי פיניש, אודי ואביעד, שירי מימון, יעל בר זוהר, טל מוסרי, אסף הרץ, קטלין רייטר, אנה אהרונוב, אליאנה תדהר, תובל שפיר, דנה פרידר ועוד. ירון לונדון בתפקיד אורח, מפתיע על המסך...
להקה אורחת: אתניקס, אשר הופיעה במחרוזת שירים של הלהקה.

SPY פסטיגל - מופע שבו הדימיון מטפס לגבהים חדשים: זהויות כפולות, סוכנים מסתוריים, מקומות אקזוטיים מסביב לעולם, מרדפים מסוכנים, גאדג'טים ומשימות בלתי אפשריות.
אז רוצים לדעת מה יקרה כאשר ד"ר רשע, משתחרר מכלאו אחרי 15 שנה ויוצא להשתלט על העולם? מיד מוזעקת לעצור אותו סוכנת-על יפייפיה, שנותרה לבדה, אחרי שכל הסוכנים הטובים נוטרלו. היא נשלחת לאסוף צוות של כשרונות חדשים מבית הספר למרגלים צעירים. חמושים במיטב הנשקים והגאדג'טים, באומץ לב וביכולות ייחודיות, הם יוצאים לדרך כדי לעצור את ד"ר רשע ולסכל את תוכניתו הזדונית... עתיד העולם תלוי רק בהם.
האם יצליח ד"ר רשע להשתלט על העולם? או שהסוכנים הצעירים יעצרו אותו בזמן? מה תמיד חלמה לעשות הסוכנת Y? מהי נקודת התורפה של קטיה סטרופה? מי יעצור את הרובוטית ההרסנית מגה בייב? מהי ההמצאה האחרונה של קפטן גאדג'ט? מי יעמוד בפני הקסם האישי של הסוכן סטארטר? מה לא יודעת סוזי סמארט? ממה מפחד הסוכן X בוי? והאם חרטה וברטה, צמד השלומיאלים, יקבלו אי פעם את הכבוד המגיע להם? את הכל נדע בחנוכה....
העולם מציין השנה את חגיגות ה - 50 להיווסדה של להקת הביטלס האגדית, בפסטיגל השנה מחכה לכם מחווה צנועה ומפתיעה...
הפסטיגל עולה השנה בפעם ה - 32.... לכ - 100 מופעים בחודש ימים!

אתם מוזמנים לצפות בהצצה ל SPY פסטיגל ב - HOT VOD

לחצו כאן למעבר לעמודי SPY פסטיגל

חדשות...עוד