מסע בין כוכבים

מסע בין כוכבים

לקראת הגעתם של נדיה די צ'לו וסבסטיאן פרנסיני לישראל, על מנת להשתתף במחזמר "קטנטנות",
יצאו תום אבני וליאת אחירון, כוכבי המחזמר, לארגנטינה.
מסעם של תום וליאת תועד לסרט טלוויזיוני בשם: "מסע בין כוכבים"
והוא שודר מספר פעמים בערוץ הילדים

"הנוסעים בטיסה 6990 לבואנוס איירס מתבקשים לעלות למטוס"
כך התחיל המסע שלנו לארגנטינה.בין חברי המשלחת היו:

 


תום אבני וליאת אחירון
שי יוכלמן - מפיק
משה קפטן - במאי ההצגה
רני סער - במאי הסרט
נפתלי אלבז - צלם
תמיר אטאלי - מקליט

 

עוד הצטרפו למסע המופלא:

דן תורג'מן - חבר ותיק אשר השתתף במחזמר "המלך ארתור". דן הצטרף לנסיעה על מנת לשתף פעולה במתיחה המדהימה שמתחו את ליאת אחירון, לתוכנית "פיספוסים"... פרטים בהמשך

 

פירוזה ממדוב - נערה מקסימה שחלתה במחלת הסרטן וביקשה שנגשים לה משאלה: להפגש עם כוכבי הטלנובלות בארגנטינה. לנסיעה הצטרפו שתי אחיותיה, אמה וכן מלווה רפואית.

הגשמת משאלתה התבצעה תודות לעמותת "משאלת לב" שדאגה למימון נסיעתן של פירוזה ומלוויה.


 

אחרי עשרים שעות ארוכות ומעייפות של טיסות, נחתנו ביום ראשון בבוקר בנמל התעופה של בואנוס איירס, בירת ארגנטינה, ארץ מולדתם של הכדורגל, הטנגו וכמובן הצ'יקיטיטאס. למרות העייפות לא הסכמנו לותר על סיור בעיר כדי לספוג קצת מאוירת המקום.

התחנה הראשונה הייתה שוק סאן מרטין. שוק עתיקות, עמוס בדוכנים, בין דוכן לדוכן מנגן ילד קטן באקורדיון, איש מחופש לפסל עומד מבלי לזוז ובמרכז השוק- רוקדים טנגו, הריקוד המזוהה ביותר עם ארגנטינה.

פגישה עם סבסטיאן

באחד מאולפני הטלויזיה המפורסמים ביותר בארגנטינה, אולפני טֶה לֶה פֶה, פגשנו את סבסטיאן בעיצומו של יום צילום לטלנובלה "מקסימו קוראסון". ילד יפה בן 13, עם שיער בלונדיני ארוך עד הכתפיים, מתוק להפליא. בעוד תום וליאת עורכים היכרות ראשונית עם סבסטיאן הוא נקרא אל חדר האיפור כדי לערוך תספורת. הלכנו בעקבותיו אל חדר האיפור וחשכו עינינו. מצאנו את סבסטיאן יושב על כיסא הספרים כשמעצב השיער מגלח את שיערו עד שעל ראשו של סבסטיאן נשארו מילימטרים בודדים של שיער! הסיבה, כך הוסבר לנו מאוחר יותר, לצורך התפקיד. לאחר חזרה קצרצרה נשמע ה"אקשן" או בספרדית "אקסיון"
וכולנו צפינו בסבסטיאן מפגין מקצועיות מדהימה וכישרון משחק אדיר.


ביקור בביתו של סבסטיאן

בבניין בצבע תכלת, בקומה מספר 5 גר סבסטיאן. בביתו חיכו לנו הוריו המקסימים, אחותו הקטנה בת החמש, מיה, אחיו הקטן בן העשר, ניקולס וארתורו- הכלב. משפחתו של סבסטיאן אירחה אותנו בביתה בחום כאילו היינו בני משפחה. סבסטיאן אירח אותנו בחדרו והסביר בפירוט על כל פריט ופריט מהתעודות על זכייתו בפרס 'השחקן הצעיר המצטיין' שתלויות על הקיר ועד למכתבי המעריצים שהוא מקבל, השמורים כולם בארגז צבעוני בארונו. אפילו האזנו ביחד לדיסק של המחזמר הישראלי "קטנטנות".

 

איך הגעת להשתתף ב"קטנטנות"?
"מאז שאני ילד קטן סבתא שלי לוקחת אותי לאודישנים. אחד האודישנים היה ל"קטנטנות" ומתוך המון ילדים אני נבחרתי. האמת היא, שההורים שלי לא התלהבו כל כך..."

איך זה שיש כל כך הרבה בנות שמעריצות אותך ואוהבות אותך ואין לך חברה?
"אני מעדיף כרגע להשקיע את הזמן שלי בלימודים ובעבודה בה אני עוסק."

 

בית הספר של נדיה

בשקט, בשקט צעדנו במסדרון בית הספר לעבר כיתתה של נדיה. תפסנו את הכיתה בדיוק באמצע שיעור מתמטיקה. על הלוח- תרגילים, הילדים יושבים בטורים וממש כמו בבתי הספר הישראלים על הקירות- בריטני ספירס וכדורגל. נדיה ישבה בשורה השניה, בטור השני מימין, ממש תלמידה כמו כולם. מיד היא התנדבה לצאת מהשיעור ולערוך לנו סיור בבית הספר. היה נדמה לנו שהיא דוקא שמחה שהפרענו למהלך השיעור...


משחק כדורגל עם סבסטיאן

מסתבר שבבית הספר של נדיה לומד גם סבסטיאן!
הצטרפנו אליו ואל נדיה לסיור בבית הספר, שהסתיים בחצר גדולה ובה מגרש כדורגל גדול. וכמו שאי אפשר לבקר בארגנטינה בלי לרקוד טנגו ולאכול בשר, כך גם אי אפשר מבלי לשחק לפחות משחק כדורגל אחד. לכן, להשלמת הביקור תום אבני הצטרף אל סבסטיאן ובני כיתתו למשחק כדורגל אמיתי.
לכל המעוניינים! המשחק הסתיים בנצחון מוחץ של 7-1 לקבוצה של תום וסבסטיאן ותאמינו או לא, מתוך 7 הגולים, תום הבקיע 5!!!

איך אומרים בספרדית?......."בראבו"!


פקונדו ארנה

פגשנו את פקונדו לאחר יום צילומים מפרך של סדרה חדשה. את משה קפטן מכיר פקונדו עוד מביקורו בישראל לפני מספר שנים. העובדה שהוא מדבר גם אנגלית, עזרה לנו מאוד לתקשר איתו מבלי "לשבור את השיניים" בשפה שאנחנו בקושי מבינים. היה משהו מרגש בצורת הדיבור של פקונדו, במילים שהוא בחר. במהלך הביקור ככל שהכרנו אותו יותר נחשפנו לאדם מדהים, צנוע, חם ואמיתי.

ב"קטנטנות" היית כמו אבא לילדים ועזרת להם להתמודד עם האהבות הראשונות שלהם. אתה מוכן לספר לנו על האהבה הראשונה שלך?

"האהבה הראשונה שלי הייתה בגיל ארבע. קראו לה מיס אלכס, היא הייתה הגננת שלי והתאהבתי בה קשות. מאז גיל שש לא ראיתי אותה יותר ועד היום היא כמו חלום בשבילי ."

ביקרת בישראל כבר פעם אחת. אתה תבקר שוב?

"בטוח שאני אבוא לבקר שוב! אנשים בישראל נותנים לך את ההרגשה שאוהבים אותך ושאתה רצוי. אני מאוד מקווה שזה יהיה בקרוב."

אבק כוכבים...

בסרט שלנו "מסע בין כוכבים" השתתפו מיטב הכוכבים המקומיים וביניהם נטליה אוריירו.
את הראיון עם נטליה ביצענו דקות ספורות לאחר הופעתה בתכנית הטלוויזיה הפופולרית ביותר בארגנטינה. הראיון בוצע בחדר ההלבשה שלה, אליו נדחק כל צוות הסרט. נטליה הייתה מקסימה ושיתפה פעולה בסבלנות ועם הרבה אהבה לקהל הישראלי.

מופעי ארכיון נוספים