הופ! מותק של פסטיבל 6

לתמונות של המשתתפים - כנסו לגלריית התמונות בעמוד זה או לחצו כאן

לתמונות מהפרזנטציה - כנסו לגלריית התמונות בעמוד הפרזנטציה או לחצו כאן

הופ! מותק של פסטיבל 6 - הכי ישראלי!
חגיגה ישראלית אמיתית, שתביא את כל צבעי הקשת מכל העולם, כאן אלינו לישראל.
הופ! מותק של פסטיבל 6 - הכי ישאלי! כבר כאן, והוא מרגש, מצחיק, איכותי ובעיקר צבעוני יותר מכל המתוקים שהיו. הופ! מותק של פסטיבל שלנו כבר בן 6 ואנחנו, בית ההפקה והיוצרים גאים בו מאוד, כי כמופע בידור הוא מספק את החוויה האיכותית והעשירה ביותר לילדי הגן וכיתות היסודי בישראל, עם הפקה בסטנדרטים בינלאומיים המשלבת עלילה מקורית, מוסיקה, הומור, תכנים חינוכיים ייחודיים וכמובן, את כוכבי הילדים הגדולים בישראל על במה אחת.
השנה כל הכוכבים של הופ! מותק של פסטיבל 6 ואתם יוצאים להרפתקה במקומות הכי צבעוניים בעולם! והכל כדי להכניס עוד קצת צבע לישראל היפה שלנו. העלילה המקורית תשלב מפגשים קורעים מצחוק עם דמויות צבעוניות, בגילומם של כוכבי הילדים הגדולים ביותר. הפסקול מורכב משירים מקוריים איכותיים ונהדרים ויש גם עיצוב במה ייחודי, בימוי יצרתי ומוקפד ותלבושות מרהיבות, שיזכירו לכולנו שהחיים יפים יותר בצבע.

בין כל כוכבי המופע תוכלו למצוא את יובל המבולבל, כוכב הילדים האהוב, שעולה שוב על במת הופ! מותק של פסטיבל, כדי לבלבל ולקרוע את כולנו מצחוק, והפעם בתפקיד כפול: בתור המבולבל הכי מפורסם בארץ ובתור מר עגבניה הגיבור, שמגיע להציל, כלומר לבלבל, את המצב. אז ילדים, תשגיחו בבקשה על יובל, כי צבעים יכולים להיות עסק מאוד מבלבל....

אז מוכנים למסע צבעוני ברחבי העולם?
החופש הגיע וכל משפחה בשכונה מתכוננת לנפוש במקום אחר בארץ. גם ידידה וההורים שלו רוצים לצאת לטיול. אלא שאז... מתחיל לרדת גשם. הצבעים נעלמים מהנוף והכל סביב הופך אפור. ההורים של ידידיה מבשרים לו שהטיול מבוטל עד שתצא שוב השמש. ידידיה עצוב. הוא לא מוכן לוותר על הטיול בשום אופן. בדיוק אז מגיעים לעזרתו צמד הממציאים הכי שטותריקים שיש: שי ורועי! הם לוקחים את ידידיה למסע על הטוסטוס המעופף שלהם, כדי להחזיר לארץ ישראל את כל הצבעים שאבדו לה. ידידיה יוצא עם שי ורועי להרפתקה הכי מצחיקה, מטורפת וצבעונית על פני כדור הארץ אל מקומות חדשים ומרתקים. מכל מקום הם אוספים צבע אחד ובדרך פוגשים דמויות מצחיקות וצבעוניות לא פחות. אבל בדרך ידידיה הולך לאיבוד ולפתע לא מוצא את שי ורועי. מה יעשה עכשיו? איך יחזור הביתה לישראל עם כל הצבעים שאסף? לאן נעלמו שי ורועי? מיהו החבר המאוד מבולבל שעוזר לידידיה בדרך? והאם ארץ ישראל תחזור להיות צבעונית ופורחת? כל זאת ועוד מחכה לכם ב - הופ! מותק של פסטיבל 6 - הכי ישראלי.

השנה מתארח אורח מיוחד, שמסמל יותר מכל את אהבת הארץ, השירים והתרבות הישראלית: חתן פרס ישראל לזמר העברי - יהורם גאון. יהורם הנפלא ישתף את הקהל הצעיר של הופ! מותק של פסטיבל, דור העתיד של המדינה, במחרוזת שירי אהבה לארץ שלנו.

במאים: גלעד קמחי, עוז מורג
כתיבה: שירילי דשא
עיבודים והפקה מוסיקלית: בן זיידמן

כוריאוגרפיה: רויטל זבולונוב-פייניקה
עיצוב תפאורה: ניצן רפאלי
עיצוב תלבושות: אלה קולסניק

וידאו ארט: שי בונדר
עיצוב תאורה: רונן נג'ר
עיצוב תלבושות מפוסלות: ולדימיר קולסניק

מפיקים: סולן הפקות ויוכלמן-אשר הפקות, בשיתוף קבוצת הופ!

מופעי ארכיון נוספים