משחקי הפסטיגל

הפסטיגל עולה השנה בפעם ה - 34.... לכ - 100 מופעים בחודש ימים!

המשחק עומד להתחיל.... ברוכים הבאים לכוכב אואזיס ולמשחקים הקדושים שנערכים בו מדי שנה, רק שהשנה המשחק הוא על הכל. מוכנים להרפתקה שכמוה לא חוויתם? משחקי הפסטיגל יוצאים לדרך!
פעם כשהיינו קטנים, היינו משחקים המשחקים של "כאילו". כל אחד היה ממציא לעצמו דמות של גיבור בעל יכולות על של בעל חיים: פנתר, אריה, סוס, קרנף ואפילו דבורה. מאז חלפו הרבה שנים, אבל משחקי דמיון אינם משתנים. הם פשוט נעשים משוכללים ומרהיבים יותר. זה בדיוק מה שמחכה לכם השנה במשחקי הפסטיגל.
הפסטיגל, חווית הבידור הכי גדולה והכי ישראלית לכל המשפחה, עולה השנה בפעם ה - 34: עם 100 מופעים במשך חודש ימים, בהשתתפות הכוכבים הכי גדולים שיש בעולם הבידור לילדים, לנוער ולמבוגרים. על הבמה נמצאת נבחרת מנצחת, שחבריה כבר מוכנים להתחרות זה בזה על ליבכם עד הניצחון, בהפקה הכי מושקעת ומרהיבה שיש, שהיא כבר מזמן לא רק מופע בידור, אלא חוויה סוחפת ומקורית, מלאת אקשן והומור, שמציתה את הדמיון.
משחקי הפסטיגל הם בכלל לא משחק. הם חוויה בלתי נשכחת: ברוכים הבאים אל כוכב הלכת אואזיס אי שם בגלקסיה רחוקה. תושבי אואזיס הם יצורים יחודיים מאוד: לכל שבט יש כוח ייחודי משלו מעולם החי. מכל שבט נבחרים נער או נערה להשתתף במשחקים ידידותיים, בהם ישתמשו בתכונותיהם החייתיות כדי לנצח. אבל השנה, שני האחים, שליטי הכוכב, רבו שובריב נוראי בעקבותיו החליטו לחלק את הכוכב לשניים והתחרות בין השבטים הופכת לגורלית במיוחד - החצי המפסיד יוגלה לכוכב הזבל לנצח.

אבל מה קורה כששני מתמודדים לא מוכנים להילחם זה בזה ומגלים את כוח האהבה? אילו יכולות מיוחדות יש לכל שבט בכוכב אואזיס? מי מהם ינצח ומי יוגלה לכוכב הזבל? האם יש אמת באגדה על המפלצת האימתנית שבכוכב? והאם אי פעם יפסיקו שני האחים השליטים לריב? כל זה ועוד הרבה מחכה לכם בהרפתקה המדהימה של השנה, רק במשחקי הפסטיגל!

השנה החליט הפסטיגל לערוך מחווה מיוחדת ומרגשת לחיילי וחיילות צה"ל האהובים שלנו, להם אנו חייבים כל כך הרבה. כל כוכבי הפסטיגל יעלו על הבמה במחווה מוסיקלית מרגשת מאין כמוה ללהקות הצבאיות. את המחווה תוביל האחת והיחידה, ירדנה ארזי, כוכבת להקת הנח"ל המיתולוגית, שתעלה ותשיר עם הכוכבים הצעירים את השירים האהובים בעיבודים חדשים ומרגשים בחגיגה מוסיקלית גדולה מהחיים.

משחקי הפסטיגל הוא פסטיגל שעוד לא היה ולא נברא, פשוטו כמשמעו: באמצעות תאורה, תפאורה, טכנולוגיה ייחודית, תלבושות, מוסיקה וכוריאוגרפיה ניקח אתכם אל כוכב הלכת אואזיס, שהופך בבת אחת לזירת תחרות מסעירה ומאתגרת, בה יתחרו כוכבי הפסטיגל ללא פשרות. התוצאה היא חוויה שפשוט אי אפשר לתאר במילים, עם אקשן ללא הפסקה, שירים נהדרים, דמויות קורעות מצחוק, מפלצת אימתנית, דיג'ייז מקפיצים ואפקטים ויזואליים מרהיבים ממש מכוכב אחר.

אז מוכנים? בחרו לכם חיה עם כוח מיוחד ובואו לשחק איתנו על הכל. שלא תישארו מחוץ למשחק....
נפגש במשחקי הפסטיגל!

 לצפיה בתמונות המשתתפים עברו לגלריה בעמוד המשתתפים או לחצו כאן

לצפיה בתמונות מהפרזנטציה עברו לגלריה בעמוד הפרזנטציה או לחצו כאן

כוריאוגרף ובמאי משנה: עוז מורג
רעיון, סיפור וקטעי קישור: אילן רוזנפלד ושירה אלון
עיצוב תפאורה: ניצן רפאלי

עיצוב תאורה: רונן נג'ר
עיצוב וידאו ארט: שי בונדר

עיצוב תלבושות: אלה קולסניק
ייעוץ מוסיקלי: TOMER G

מפיקים: סולן הפקות ויוכלמן-אשר הפקות.

מופעי ארכיון נוספים