היי סקול פסטיגל

היי סקול פסטיגל

הפסטיגל עולה השנה בפעם ה - 35.... לכ - 100 מופעים בחודש ימים!

ילדים, ילדות, הורים ובני משפחה יקרים, אז מה, מוכנים לחזור לבית הספר?
אצל כל ילד, "בית הספר" הוא עולם מלואו - אתגרים, פחדים, שמחה, חברות, התנסויות, הרחבת אופקים - אנחנו מבלים שם את שנותינו היפות ביותר, המעצבות ביותר. אצל הילדים זהו עולם שלם שחלקו הגדול כלל לא מוכר לנו ההורים, ואצלנו ההורים - הוא הופך לזכרונות שילכו איתנו לאורך כל הדרך.
אז השנה בפסטיגל - חווית הבידור הענקית של ישראל, שיוצאת לדרך בפעם ה - 35 ברציפות, יהיה לנו את העונג לקחת אתכם, ילדים והורים, בחזרה אל חצר בית הספר, אל מסדרונות הלימוד, ההפסקות והחזרות למופע הסיום... או במילים אחרות: ברוכים הבאים לתיכון גל - ולהיי סקול פסטיגל!
מיטב הכוכבים של ישראל: יהודה לוי, אליאנה תדהר, שחר חסון, מוקי, שירן סנדל, עומר דרור, דניאל מורשת ועוד ועוד. יופיעו מולכם במחזמר עלילתי מרגש, מצחיק וסוחף - שנכתב במיוחד לבימת הפסטיגל ומועלה בהפקה המושקעת והיוקרתית בישראל. זהו סיפור על תיכון אחד, בשנה אחת ועל תלמידה אחת חדשה בבית הספר: אליאנה.
תחרות השירים ה"פסטיכון" היא האירוע השנתי הכי נוצץ בתיכון גל - התיכון עם הציונים הכי טובים בעיר. השנה המנצח ב"פסטיכון" יזכה לשיר דואט על הבמה עם בוגר בית הספר, זמר השנה - מוקי.
אבל יש עוד דבר שאתם לא יודעים על ה"פסטיכון" - כל שנה יש בו רק שיר אחד וכמובן רק זוכה אחת - שירן, מלכת השכבה והמעודדת הראשית, שהיא גם חברתו של עומר, כוכב המקובלים ומלך מגרש הכדורסל. רק הם מגישים שיר ורק הם זוכים. אלא שהפעם... המורה יהודה, המורה לקולנוע, קיבל משימה לביים את ה"פסטיכון". הוא מחליט שהשנה יהיה ב"פסטיכון" יותר משיר אחד.
האם התלמידה החדשה, אליאנה, שהגיעה ללמוד בכיתת "השקופים" אשר בה לומדים תותי, שחר, נווה ודניאל - תעז לשבור את המסורת של המקובלים ולהגיש שיר לתחרות? האם שירן או בעיקר אמא של שירן, תעמוד מהצד כשכל זה יקרה? מה קורה בין עומר לתלמידה החדשה?

בקיצור, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס בשער בית הספר, לתפוס את מקומכם בכיתה ולהיכבש בקסם של "היי סקול פסטיגל" - מופע מרהיב שכמוהו עוד לא ניראה על בימת הפסטיגל. שומעים את הצלצול?

 לצפיה בתמונות המשתתפים עברו לגלריה בעמוד המשתתפים או לחצו כאן

במאי: חנוך רוזן
ניהול מוסיקלי ועיבודים: טל פורר

כוריאוגרף ובמאי משנה: עוז מורג
תסריט, סיפור וכתיבת שירים: אורי גרוס
עיצוב תפאורה: מיכאל קרמנקו

עיצוב תאורה: רונן נג'ר, דקר אזולאי
עיצוב וידאו ארט: שי בונדר, יהב טנא

עיצוב תלבושות: נטע הקר ו"קסטרו"

מפיקים: סולן הפקות ויוכלמן-אשר הפקות.

מופעי ארכיון נוספים