משחקי הפסטיגל

ב 17.9.14 נערכה הפרזנטציה של משחקי הפסטיגל באולפני הרצליה.
כמו בכל שנה נחשפו האמנים, סיפור העלילה, חלק מהשירים, הרקדנים, התלבושות המרהיבות ועוד.
חנוך רוזן, במאי הפסטיגל, עלה לבמה והחל לספר את סיפור העלילה. המופע נפתח בקליפ של משחקי הפסטיגל מלווה בשיר הנושא, אותו מבצעים כל אמני הפסטיגל. לאחר מכן עלו לבמה אלי ומריאנו, שליטי כוכב אואזיס, אחים שכל הזמן רבים. במהלך הריב נפלה ביצת הדרקון שעליה הם צריכים לשמור ונשברה.... וממנה יצא דרקון קטן שאין לדעת מה יעולל בהמשך. בעקבות הריב הגדול, קרא להם נשיא הגלקסיה, יוניברס, אותו משחק טל מוסרי, לשיחה ובה הם הבטיחו שמשחקי הכוכב יתנהלו כמו שצריך וללא ריבים.
לאחר מכן, עלו לבמה מי שנבחרו בכוכב לשחק במשחקים הללו: שיר מורנו "קאצ'י", שירן סנדל "סוניק", דניאל ליטמן "ספייק", עומר דרור "סטיל" וכן ראשי הקבוצות המתחרות ביניהן: דנה פרידר "דיינג'ר" ותובל שפיר "טקטיקו".
עוד משתתפים בתחרות עלו לבצע שיר ולהציג את הכוחות המיוחדים שלהם, רוני דלומי "מיסטיק", לי בירן "רובין", דניאל מורשת "קמיליון" ואליאנה תדהר "גלואו". פגשנו גם את המנחים של משחקי הכוכב, הם אודי ואביעד "פקה ופקה".

בחלקו השני של המופע נחשפנו לעידו בי וצוקי, הדיג'ייז הכי חמים לנוער ומיד לאחר מכן עלו כל משתתפי המופע לבצע את שיר "הסלפי".
עיקר חלקו השני של המופע הינה מחרוזת מרשימה ביותר של שיריי הלהקות הצבאיות שכולנו גדלנו עליהן, באמצע ביצוע המחרוזת נכנסה ירדנה ארזי, כוכבת להקת הנח"ל האגדית והצטרפה לכל משתתפי הפסטיגל הלבושים במדים, בשירת המחרוזת. ברקע, על המסכים, התחלפו תמונות וסרטונים מיחידות צה"ל השונות.
בסיומה, נשארה ירדנה על הבמה לביצוע מחודש ומרהיב לאחד משיריה האהובים "תפילה" ואליה הצטרפו כל אמני הפסטיגל, זה היה מרגש מאוד.

ההצצה למשחקי הפסטיגל עלתה לצפיה בחינם ב HOT VOD

מופעי ארכיון נוספים