הופ! מותק של פסטיבל 6

ב 2.9.13 נערכה הפרזנטציה של הופ! מותק של פסטיבל 6 – הכי ישראלי! באולפני הרצליה. כמו בכל שנה נחשפו האמנים, סיפור העלילה, חלק מהשירים, הרקדנים, התלבושות, התפאורה ועוד.
שירילי דשא, שכתבה את המופע, עלתה לבמה והחלה לספר את סיפור העלילה. המופע נפתח במחרוזת שיריי ילדים, שכולנו מכירים ובה ראה הקהל את כל האמנים המשתתפים במופע. הבמה היתה צבעונית, יפה, שמחה ורועשת וברגע אחד נעלמו כל הצבעים מהבמה....

וכך צפה הקהל בתחילתו של סיפור המסע של דידי, הוא ידידיה ויטל שיוצא למסע יחד עם חבריו השטותריקים, אלו הם שי ורועי, לאסוף מחדש את כל הצבעים שנעלמו מארצנו. הם מסתובבים בעולם על גבי טוסטוס מעופף ובכל מקום אוספים את הצבע השולט שלו. בקוטב הצפוני הוא פוגש את יובל המבולבל ופרופסור פוקס ושם אוסף את הצבע הלבן.

שי ורועי בקרנבל בברזיל, נותנים לו את הצבע הסגול. אורנה ומשה דץ, נמצאים במדבר ומשם מביא דידי את הצבע הצהוב. מיכל הקטנה בג'ונגל הרחוק, נותנת לו את הצבע הירוק. מיכל ינאי בסין, אצלה אוסף דידי את הצבע האדום. גילי בא לבקר, הוא גולש גלים בים, אצלו כמובן יש הרבה צבע כחול. אצל יעל ועמרי, שמסתובבים בשדות, יש הרבה צבע ורוד. מכאן יוצא דידי למסע חזרה לארץ להחזיר אליה את הצבע....
עכשיו כל שנותר זה להמתין להופ! מותק של פסטיבל 6 – הכי ישראלי! שיעלה בנובמבר הקרוב..... קשה לחכות.

זמר אורח השנה ב"הופ! מותק של פסטיבל 6" הוא יהורם גאון. בסוף המופע עלו לבמה כל האמנים ושרו יחד עם יהורם מחרוזת משיריו שמוכרים כל כך לכולנו, גדלנו עליהם והם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו כאן.
זה היה מקסים.

לצפיה בהצצה ל"הופ! מותק של פסטיבל 6" לחצו כאן או עברו לגלריית הוידאו בעמוד זה

לתמונות מהפרזנטציה לחצו כאן או עברו לגלריית התמונות בעמוד זה

מופעי ארכיון נוספים